Skolestart 2023

Skoleindskrivning

2023, starten på et nyt år. Det betyder også, at det nu er tiden at tænke i skolestart. Skal dit barn begynde i skole august 2023, er det nu tid til at indskrive barnet. En ny begivenhed i dit barns liv.

Skoleindskrivningen er digital. Du tilmelder dit barn på hjemmesiden Indskrivning, hvor du skal logge ind med dit NemID. Indskrivningen er åben i perioden den 6. januar til den 1. februar 2023.

Når du indskriver dit barn i folkeskole, kan du samtidig indskrive til Skolefritidsordningen (DUS) på den valgte skole.

Indskriver du ikke dit barn i DUS samtidig med Skoleindskrivningen, kan du gøre det på et senere tidspunkt ved at gå ind på hjemmesiden Pladsanvisningen.

Vi glæder os til at byde dig og dit barn velkommen, og vi glæder os til at give dit barn en god skolestart.

Se mere på Aalborg Kommunes hjemmeside om Skolestart